Galetovec

Guest11. 02. 2008 07:37:10
Včeraj sem se povzpela iz Boh.Bele na 1265 m visoki Galetovec.Prekrasni razgledi na Karavanke in v dolino.Gor sem bila sama,en sam užitek.Res lepa tura.Vrnila sem se skozi Boh.Belo v Zako.
Tadej16. 02. 2008 18:41:15
Danes je bil na Galetovcu lep sončen dan, vetra pa ni bilo veliko. Na vrh sva se povzpela iz Bohinjske Bele po zahodni poti, katera je dobro shojena, sestopila pa sva po vzhodni mimo Iglice. Ta pot je v zgornjem delu precej slabše shojena kot zahodna, v srednjem delu pa je na njej ogromno podrtega drevja.
Lep pozdrav Esther in Tadej.
Galetovec, zadaj Karavanke.1
Igra snega.2
Srna na pobočjih Galetovca.3
Srna na pobočjih Galetovca.4
Planinček21. 02. 2008 18:40:59
Na Galetovcu sem lani poleti srečal medveda. Že, ko sem ga na daleč videl je odšel stran tako, da sem z vzponom nadaljeval. Me pa zanima ali je ta slučajno zašel sem, ali so na Pokljuki pogosti?
Tadej22. 02. 2008 09:10:37
Čeprav ima Pokljuka obsežne gozdove pa medved le redko zaide v ta del naših gora. Več jih je na drugi strani Save Bohinjke na Jelovici.
heinz12. 11. 2009 19:55:05
Danes: lep izlet do lepe razgledne točke, v lepem vremenu...
Sem bil prav prijetno presenečen nad razgledom s cilja.
Pot na Galetovec, za ta čas, ko je višje že vse zasneženo, zares primerna za vsakogar. Snega na vrhu cca 20 cm.
Priporočam!
Srečno, heinz!
gorenjska panorama2
Babji zob3
heinz4. 06. 2011 15:27:18
Danes čez Slamnike: malce slabše označena pot, ki se kaj dosti ne razlikuje od t.i. zahodne. Ob svojem drugem obisku sem na vrhu srečal nekoga, ki mi je razlagal o tej poti prek Slamnkov, češ, da gre za zahtevnejšo varianto. Seveda ne drži. Pot je povsem lahka.
Sicer pa kot rečeno -slabše označeno posebej od spomenika (Turn?) do podvrha, kjer se s kolovoza zavije levo navzdol po travniku proti gozdu, v katerem se malo višje nahaja cilj.
Na Slamnikih je prav lepo, posebej najvišja opuščena stara kmetija.
Plohe so zdržale, kjub stalnemu grmenju..
Medvedov ni bilo srečatinasmeh ,ljudi tudi ne.
Slamniki1
Galetovec - v bližini cilja2
vreme- megleno3
vzletišče padalcev: očitno ga že dolgo nihče ni uporabljal...4
ostanki kurjenja (najbrž kresa) -avtomobilskih gum. Eko osveščenost v Tnp pa taka!5
Iksek15. 07. 2011 10:34:23
13.7.2011 šel na Galetovec iz Bohinjske Bele čez Planino za Jamo. Pot lepa, vendar je slabo označena. Na vrhu lep razgled.Vredno obiska.
atoamac19. 02. 2013 09:18:45
V nedeljo je 16 parov nog naredilo lepo gaz, od Boh. Bele do vrha. Snega pršiča je 20-25 cm na trdi podlagi.
Majdag21. 04. 2013 16:49:10

... Iz Bohinjske Bele po zahodni poti. Izlet primeren za ta čas, ko se zima po hribih kar noče posloviti. Razglede nam je vzela oblačnost. Snega je še kar nekaj, pa ne povzroča težav. Naleteli na kar dva poginula gamsa. Nazaj v dolino zaradi snega po isti potinasmeh
 - Ob poti - na hribčku kopno1
 - Pogled v dolino7
 .- Informacijska tabla8
Majdag3. 12. 2013 14:47:24

....Galetovec iz Bohinjske Bele... Pot pomrznjena, snega ravno prav za pasje radosti. Razgledi čudoviti. Izlet primeren za velike in male pohodnikenasmeh
- Čez planino 1
- Sonce, kako prijetno in lepo2
- Od Stola do  grebena Košute3
 - Od Golice do Struške4
- Tudi bohinjske gore so se lepo videle5
- Galetovec - pogled nazaj6
- Še malo pa se prične pot skozi gozd7
Edina6. 01. 2014 18:18:08
Danes iz Bohinjske Bele po zahodni poti. Snega nič več, žal tudi sončka ne.mrk pogled
PokLuka21. 02. 2014 20:38:18
Pozdravljeni!

Turistično društvo Bohinjska Bela in Športno društvo Bohinjska Bela organizirata v nedeljo, 23. februarja 2014, 18. turni smuk in pohod na Galetovec. Organiziran odhod je ob 8:30 uri.

Zaradi snežnih razmer je štart in cilj letos na Podklancu (železniška postaja), tako vzpon kot spust pa potekata čez planino Za jamo.
Zaradi podrtega drevja sankanje po cesti ne bo mogoče. S smučmi je mogoč spust do doline, a je v spodnjem delu precej otežen in ni možen po cesti temveč po gozdu ali bližnjici.

S pomočjo Slovenske vojske smo danes pot pregazili. Na vrhu je snega veliko, vendar je pot sedaj narejena in čaka na nedeljske pohodnike. Priporocljiva je uporaba gamaš in palic. Za pijačo in jedačo bo poskrbljeno! Se vidimo v nedeljo!

VABLJENI!

Dodatne informacije: www.bohinjskabela.si
luka.poklukar@gmail.com ali alesstojan@volja.net
Vrh Galetovca 21.2.20141
Napravljena gaz (se opravičujem, ker slike ne znam pravilno obrniti)2
Andreto23. 02. 2014 21:25:03
Danes na Galetovcu čez planino Za jamo. Sončno, veliko snega, pot dobro zgažena.
Majdag20. 06. 2015 19:14:32
Galetovec iz Bohinjske Bele - Krožna pot...
...Pot je slabo označena in mogoče bo povezava komu v pomoč.nasmeh

- Vrtec na Slamnikih1
 - Ob poti2
- Pogled na jezero3
Majdag12. 03. 2017 22:04:18

...Potepanje včeraj... Končno mi je uspelo videti jezero brez megle. Razgledi so bili enkratni daleč po Gorenjski. Potke so večinoma kopne. Le v senčnem delu gozda je sneg, ki pa se ga lahko obide..nasmeh

- Razgled, da ostaneš brez besed.. 1
Triglav24
Na Zatrniku25
velkavrh13. 10. 2017 19:35:52
Danes sem se odločil obiskati Galetovec,ki je nekako na meji Triglavskega narodnega parka.Šel sem po poti, ki je tu opisana z izhodiščem v Bohinjski Beli mimo slapu Iglica.Vzponček po kratki varovani poti je prav prijeten in razgled z vrha na vas spodaj čudovit. Nato do kmečkega turizma pr.Vaznk ni težav. Tu pa se lahko odločimo iti po cesti za domačijo naprej ali po označeni poti na levo. Po tej poti sem šel nazaj. Je malce strma in malo gre pohodnikov po njej in se to dobro vidi.Po cesti naprej gremo mimo neke obnovljene hiše na desni.Škoda da samuje. Lastnik jo je samo obnovil, nato pa naprej prodal. Novi lastniki pa so bolj poredko tu.Sama pot proti Galetovcu je sicer dobro opremljena s smerokazi, morda manjka še kak dodaten Knafelčev krogec.Gremo celo mimo dveh zapuščenih visokogorskih domačij in mimo travnička z dvema prav ličnima brunaricama. Potka preči večkrat cesto, zmedejo nas lahko križišča poti, ki nekako niso dobro označena. No nekako tudi z malo sreče pridemo do razpotja, kjer se zavije levo za Galetovec,desno pa za Belsko planino, ki sem jo obiskal nazaj grede.Naprej ni več težav.Pridemo do nekakšnega pašnika, ki je baje del Belske planine-vsaj tako so mi povedali na Belski planini, nato pa ob pašni ograji na razgleden vrh. Razgled je bil danes res enkraten. Gor so prinesli celo nove klopi. Imamo tudi žig in vpisno knjigo.Nazaj bi šel lahko preko dveh planin po desni strani z vrha.Pustil sem jih za drugič.
Varovana pot pri slapu Iglica.1
Bled.22
Za nazaj bo ta pot prišla v poštev drugič.Še letos morda ponovim.23
nejcf14. 07. 2019 18:31:47
Pred odhodom na daljše počitnice smo danes obiskali Galetovec. Gor sem bil tretjič, a šele prvič s Pokljuke. Razgled je bil kot vedno imeniten, zaradi odlične vidljivosti pa še malce boljšinasmeh.
Vsem želim varen in srečen korak po gorah skozi celo poletje!nasmeh
Zelo lep razgled z vrha1
Približan vrh Stola...2
...in Golice3
lilyd23. 12. 2021 23:37:40
Štiri potepinke smo v sredo obiskale Galetovec, tri prvič. Parkirale smo v Bohinjski Beli, po zahodni poti, delno po cesti, delno skozi gozd. Pot je bolje označena, kot pred leti, pa tudi dobro je shojeno, sneg ravno pravi, ni se udiralo, ni bilo ledeno, a smo malo višje le nadele derezice. Hoja prav prijetna, zrak svež, za hojo super, a ne za dolg postanek, je bilo pa prehladno. Po slabih dveh urah smo bile na vrhu, žal tokrat ni bilo razgledov, kar je res škoda...Se bo potrebno vrniti, da bodo planinke videle proti bohinjskim goram, Ratitovcu, Jelovici in seveda Bledu ter Karavankam. Nov vrh je osvojen in nova ideja za vse letne čase, pa morda prihodnjič z drugega izhodišča. Škoda, če bo v prihodnjih dneh deževalo in pokvarilo zimsko idilo na Galetovcu. Skupaj nekaj več kot 700 višincev in 14 km. Ker je zima, še zaključek v slaščičarni Zima na Bledu...
zaključek v slaščičarni Zima na Bledu1
planinke v zimski idili 2
edina modrina na tabli....tokrat megleno3
tri planinke prvič na Galetovcu4
zima je, ledene sveče, snega kar veliko5
na vrhu Galetovca 1.265 m6
kljub megli dobre volje...7
ločanka24. 12. 2021 10:23:58
Super, a najdalj sem se zadržala pri prvi slikinasmeh