Turska gora

antik28. 06. 2009 09:28:27
Mi smo se vrnuli jučer s Okrešlja, odustali smo od Skute jer vreme je bilo tak tak..pa smo išli Turski žleb - Turska gora -Kotliči- Kamniško sedlo - Okrešelj.
Na Kotličima je jedno zelo strmo snežišće, Obavezan cepin i dereze.
Mi smo bil pet.
I prvi je išel gore s 2 cepina i derezama, pa nam je bacil još dole i štrik da nas osigurava za svaki slučaj.
Uskoro bum priložil fotografije.
antik28. 06. 2009 09:32:45
Jedino kaj sam zaboravil doma fotoaparat, pa čekam da mi prijatelji koji su bili s menom pošaljeju svoje slike pa ih bum onda stavil na Hribi.net
antik28. 06. 2009 22:17:01
Ali pošto sam imal mobitel sa sobom , napravil sam par slika preko mobitela, pa evo par detalja sa jučerašnjeg izleta.
slap Rinka1
Ptuj9
Kitajski vrt10
antik30. 06. 2009 03:40:32
Evo, prijetelj mi je poslal slike s Turske gore od subote 27.06.2009. pa i da i to vidite, naime, namojte se čuditi kaj sam namazan po licu, jer dok sam išel prošle godina na Adlersruhe 3500 m, sunce me opeklo po licu i po vratu jer se nisam namazal, a bilo je oblačno cijelo vrijeme: no ove subote je takđer vrijeme bilo dosta promjenjivo i kiša nas je oprala taj dan sigurno 5 puta. Ha, ha. Možete na ovim slikama vidjeti koliko još snijega ima u Turškom žlebu i u Kotličima.
prema Turškom žlebu1
natrag put pema Okrešlju16
kindir30. 06. 2009 09:17:15
Bok antik,

zanima me ima li još snijega u stijeni između Kamniškog sedla i Okrešlja.

Hvala.

LP
antik30. 06. 2009 15:37:12
u samoj stijeni između Okrešlja i Kam. sedla nema snijega ali su sajle potrgane na dva mjesta, ali ima snijega između sipara i stijene, i tam kada samo se spuštali prijatelju se poskliznulo i pao je, srećom, ništa mu se nije dogodilo. evo slike pada.
Pad. srećom sve je dobro završilo.1
Snijeg između Kamniškog sedla i Okrešlja.2
matic430. 06. 2009 16:59:42
V nedeljo 28.6 sem s poti na Brano zavil proti Kotličem ,da malo pogledam. Kot sem uspel videti je pot kopna, le na dnu je še večje snežišče. Zaradi slabega vremena niti nisem računal kaj več ,tako da sem šel le na Brano. antik glede na to ,da si prehodil celotno pot te sprašujem ,ali pri prečenju Kotličev prečiš le eno snežišče ,ostalo je pa kopno ? Hvala ti za odgovor in slike. LP
antik30. 06. 2009 23:25:26
Pri prečenju Kotličev prečiš le eno snežišče, koje je jako strmo i koje se vidi na slikama, ostala pot je kopna. No na potu Okrešelj - Turški žleb - Turska gora - Kotliči - Kamniško sedlo - Okrešelj imaš 5 snežišča, ( 2 u Turškom žlebu, na početku in na kraju, 1 u Kotličima, 1 prije Kamniškog sedla i 1 posle Kamniškog sedla )
no najteže za prejti je ono u Kotličima, ostala su blaga in lahka.
izivalen11. 07. 2009 19:06:25
Hbala za informacije !
matic420. 07. 2009 16:40:20
Pot čez Kotliče je kopna. Za bolj natančen opis glej http://www.hribi.net/trenutnerazmere.asp?slo=1&gorovjeid=3&id=1897
medo*27. 09. 2009 14:35:02
Slap Rinka - Okrešelj - Turski žleb - Turska gora - Kotliči - Kamniško sedlo – Okrešelj
Včeraj najprej veliko megle, potem bolj bistro, vendar so vrhovi ostali še v megli. Zato vzpon na Brano izpuščen. Zajle v Turskem žlebu nekatere ohlapne in razcvetene. Ta dan so obnavljali pot Rinka - Kamniško sedlo, tako so zgoraj v skali bile položene nove zajle in ves dan so pele motorne žage. Prilagam nekaj utrinkov s poti, kjer je megla pisala gorsko zgodbo…
Proti Okrešlju1
Logarska se je razkadila17
Črni radovednež pri mizi na Kamniškem sedlu18
aljoša127. 09. 2009 18:04:48
Medo, mislim da smo se videli včeraj. Opazil sem, da sva z očetom prisotna na peti sliki. Si bil mogoče s punco pa smo se kasneje videli na vrhu?
matjaz131. 10. 2009 20:05:46
Danes sem prehodil včeraj načrtovano pot iz Kamniške Bistrice-Kamniško sedlo-Turska gora čez Kotliče-bivak pod Skuto čez žmavcarje nazaj do K.Bistrice.Pot je razen na 2.mestih kopna,tako,da derez in cepina ni bilo potrebno uporabit.Pot mi je zelo všeč,tako,da se bom v ta konec še vrnil.
Fifi6. 12. 2009 13:48:11
V sredo 2. 12. sva se z prijateljem odpravila na tursko goro.(se opravicujem za zamudo informacije ampak bolje pozno kot nikoli vedet). Sneg se je začel malo nad okrešljem, Turski žleb že popolnoma zalit na nekaterih mestih trd napihan sneg ( obvezna dereze in cepin) do turske gore pa mučno... zaradi zaledenele podlage so dereze komaj grabile zato je potrebno veliko previdnosti, no na vrhu pa plačilo z lepim razgledom. lp
jurakjernej7. 04. 2010 08:04:03
zanima me, če kdo ve kakšne so razmere čez turski žleb na tursko goro, ker bi se rad odpravil v kratkem.
Žiga Šubic7. 04. 2010 11:29:14
Če kdo ve, kakšna je pot čez Žmavcarje, je opis tudi zelo zaželjen.
eskubik28. 04. 2010 14:25:49
Sneg v ponedeljek gnil, vendar za vzpon kar prijeten... Ob spustu se malo bolj udira, razen v zadnjem delu, ko se da krasno peljati po riti...
janik4. 09. 2010 15:15:01
Danes sem obiskal Tursko goro iz Kamniškega sedla in nazaj gredoč še Brano. Kljub slabemu vremenu gosta megla je bila tura lepa predvsm pa varna saj so markacije in varaovala v res odličnem stanju za kar gre vsa pohvala markcistom, ki vzdržujejo te poti prvzaprav je ta pohvala tudi razlog, da sem se sploh oglasil. Kar tako naprej kar se tiče vzdrževanja poti.nasmehnasmeh
rozka12. 12. 2010 22:47:53
Danes pa zgodaj zjutraj v Logarsko dolino, se da peljati vse do obračališča, čeprav je cesta višje ledena, a je z malo spretnosti vseeno šlo. Naprej na Okrešelj(del poti poledenel) in do tu je bila tudi gaz, naprej pa samo ene sledi turnih smučk, pa še te so šle na Savinjsko sedlo, tako da mi ni preostalo nič drugega kot potegniti gazvelik nasmeh Pristop do žleba je bil sneg vseh vrst, pršič, kloža, trd sneg, nekje se je pa udiralo skoraj do kolen...v samem žlebu je bil trd sneg, na levi strani napihan in mehek, na desni v zgornjem delu pa je bila skala kopna. Pot do vrha bp, razen močnega vetra. Nazaj čez žleb je bilo kar adrenalinsko, nekje na sredini sem kar naenkrat čula nek čuden zvok, pogledam gor in......kamenje je padalo in se kotalilo mimo mene kot za stavo z zelo veliko hitrostjo. K sreči me ja zadelo samo v koleno in sem samo upala, da bo čimprej konec, potem pa gasa iz žleba. Dan je bil drugče zelo lep, sonček, oblaki, veter, mraz...vse kar je zimanasmeh Obvezna je bila vsa zimska oprema!
jutro na Okrešlju1
slap Rinka14
Jany13. 12. 2010 10:17:10
Kapo dol.
Pa menda nisi plezala sama, kajti takile vzponi v teh razmerah so lahko nevarni, če ni ustreznega varovanja.