Forums / Slovenija / Karawanks / Vrtača / stran 8

heinz27. 05. 2011 19:48:34
V redu, -normalno prevozna
velkavrh20. 06. 2011 21:39:36
Garmont meni se je zgodilo popolnoma isto in sem prišel na Palec in Zelenjak. Nič ne de, jutri popoldne jo pa le naredim. Vsaj upam!
velkavrh21. 06. 2011 21:16:02
Danes na prvi poletni dan pa sem le naredil tako dolgo načrtovano turo. Šel sem po šihtu in si res polepšal dan. Vreme je bilo lepo, razgledi krasni, le na grebenu je malo popihalo. Tokrat sem šel pravilno, možica, ki me je zbegal prejšnič danes ni bilo več. Nekdo ga je v Suhem rušju podrl. Res ne moreš zgrešiti. Kmalu prispeš na križišče, ki te desno povede na prijetne zelenice in čez rušje. Levo je pot za Stol. Ko prispeš pred greben pa se začne pravo delo. Pot zgleda tako kot bi jo izpraskal po pobočju. Vseeno te varno pripelje na vrh, kjer zagledaš znameniti cepin in vrv. Skrinjice z vpisno knjigo sta kar dve -pri cepinu in na sosednjem vršičku- čisto nova. Žiga pa ni. Dobi se v koči na Zelenici. Na poti nazaj pa velja velika previdnost, ko zapustimo greben smo na varnem.
Pogled levo še na Zelenici1
Pa še dva pogleda Begunjščice s povratka.14
Ne vem kateri je ta vrh med Vrtačo in Begunjščico !16
ljubitelj gora21. 06. 2011 22:04:35
Odgovor na zadnjo sliko: Srednji vrh
keber121. 06. 2011 22:23:00
Lepo, velkavrh, jutri se jo lotim še jaz, prav tako po šihtu. A si za "veliko previdnost" na grebenu mislil na kake sunke vetra?
velkavrh22. 06. 2011 04:18:52
Ja, prvič sem se lotil takoimenovane triurne ture v eno smer po dopoldanskem šihtu in se je s časom lepo izšlo. Štartam namreč iz Kranja. Imeli smo sicer zastoj na avtocesti, kar mi je vzelo dodatnih dvajset minut. Ne veter ni bil problem. Na poti je veliko grušča, pa precej je strma in izpostavljena , ko prideš pod greben in v glavnem je cel greban tak. Dol je treba biti vedno še dodatno bolj previden, da ti ne zdrsne. Pa lep pozdrav. Jaz sem bolj zgoden vedno! To pišem pred šihtom!
Jany6. 07. 2011 18:12:27
Pristopa sem se lotil iz Zelenice. Ob povratku so mi prijazni oskrbniki Doma pri izviru Završnice povedali, da je mogoče narediti lepo krožno, čez Suho ruševje gor in po normalki dol. Vzpon čez Suho ruševje menda ni markiran, zato ga ne priporočajo vsakomur.
Sicer pot brez posebnosti, le vreme se lahko hitro spremeni, sem tudi tokrat ugotovil.
Moj današnji cilj1
Stol, nekaj minut kasneje13
Sem se kar pravi čas umaknil z vrha14
GITA9. 07. 2011 23:32:04
Danes po dolgem času ena lepa, kratka turca v popolni družinski zasedbi nasmeh. Ker je sedežnica obratovala, smo jo izkoristili in se zapeljali z Ljubelja na Zelenico, od tam pa na Vrtačo. Veter močan, ampak smo bili kar hvaležni zanj, da nam ni bilo prevroče...spet je bil en lep dan...nasmeh
Koča na Zelenici...1
Pogled v Bodental...11
Utrinek...12
Pogled proti Begunjšici...13
Pobočja med Ljubeljem in Zelenico žarijo....cvetenje sleča je v polnem razmahu...:-)14
Samo še sestop proti Ljublelju...15
muhicka18. 07. 2011 21:07:26
Včeraj sem se sama odpravila spet na prelepo Gorenjsko- smer Vrtača. Na poti sta mi delali družbo dve gospe iz Tržiča, kateri lepo pozdravljam in se zahvaljujem za veliko botaničnih naukov. Vreme lepo, ki pa se res na hitro lahko pokvari...
lynx7. 08. 2011 18:28:33
Začetek na Ljubelju je bil zelo optimističen. Vsaj 50 avtov, do Zelenice pa skoraj nikogar (večina je bila že gor ali pa se peljala). Očitno nismo bili edini, ki smo verjeli v stabilno vreme. nasmeh

To je bilo sicer prijetno mrzlo, a hudo megleno, zato smo zgrešili pravo grapo za na Malo glavo. Po kar je malo kopnih slik, sklepam da smo začeli v Levi — na koncu smo plezali po levem robu in prišli ven malo pred predvrhom, ko grebenska pot zavije navzgor v krajši odsek strmih trav. zmeden Gor se je mraz še potenciral, ker je na drugi strani precej pihalo. Potem pa naenkrat začnejo prihajat trume ljudi in čas je bil za pobeg. Izkazalo se je, da je večina spodnje pločevine njihove, saj so ravno začeli s planinskim taborom v spodnji /oazi/.

Panorama z vrha velik nasmeh

Zdaj vem zakaj praktično ni kopnih slik, skala je res tako krušljiva kot pravijo in kar umira pod tabo. mrk pogled
tiyana7. 08. 2011 18:30:55
vauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ...fantastičen razgled si imel velik nasmeh
lynx7. 08. 2011 20:46:27
Nepozaben in še vse vrhove sem si zapomnil. Razvijam fotografski spomin. velik nasmeh
tiyana7. 08. 2011 21:48:53
te vzamem za vodičavelik nasmeh
lynx9. 08. 2011 09:44:21
A nihče ne ve? Mogoče je bila osrednja, samo je res premalo podrobnih slik.
Lunca30. 08. 2011 19:15:06
tako... jaz bom pa objavila eno fotoreportažo od danes, kako je na Vrtači, ko vreme ni idealno - da boste res na vse razmere pripravljeni nasmeh
takole je izgledala na začetku1
pa nazaj...9
Bbrina4. 09. 2011 11:15:13
Zelenica-Vrtača-Palec-Zelenjak-Suho ruševje-Zelenica

Da ne odpiram novega naslova, bom pot opisala kar tu.
Z Zelenice sva po običajni poti šla na Vrtačo.Za vrhom Vrtače po brezpotju navzdol dokler nisva našla prehoda na osrednje melišče pod Vrtačo.Pot sva nato nadaljevala po stezi navzgor v dolini Suhega Ruševja.Pri Žlebu sva najprej zavila desno na Palec(2026m) in nato še na oba vrha Zelenjaka(2024m). Za Zelenjak se je malo potrebno znajti, namišljena stezica se izgubi med kamenjem in skalami.
Z vrhov so bili seveda prekrasni razgledi na vse okoliške vrhove Karavank.
Vračala sva se po meliščih Vrtače in zelo prijeten dan zaključila v Ljubelju.
Vrtača slikana s Palca1
Zelenjak2
z Vrtače navzdol, pogled na Palec,Žleb in Zelenjak7
tinky25. 09. 2011 15:27:01
Prejšnjo nedeljo sem jo iz Ljubelja mahnil na Košutico, danes pa iz Ljubelja na levo proti koči na Zelenici in naprej na Vrtačo. Nazajgredoč sem šel še do koče pri izviru Završnice. Vreme čudovito brez vetra, pri vračanju kar precej vroče.
levo Košutica, desno  Veliki vrh1
Vrtača2
na vrhu4
desno Palec, levo Zelenjak5
koča pri izviru Završnice7
pod sedežnico8
panoramik2. 10. 2011 16:20:46
Zjutraj je bila dilema Rinke ali Vrtača.Odločil sem se za slednjo,Rinke so mi itak bližje in še pridejo na vrsto.Štart iz Ljubelja na Zelenici me je ujel dan,pot celo lažja od pričakovanega.Na vrhu sicer malo vetra,ravno toliko,da Kavke lažje letijonasmehTudi razgledi daleč naokrog.Nazaj grede srečal ogromno planincev...takega vremena ne smeš ne-izkoristiti.mežikanje
Vrtača v jutranjem soncu1
utrinek17
še pogled na Košutico in Košuto18
elma2. 10. 2011 23:25:21
Včeraj na Vrtači. Vreme in razgledi odlični. Vzpon iz Ljubeljanasmeh sestop po isti poti nazaj. Lep dan za lepo turo.velik nasmeh
pogled proti Ljubelju1
Begunjščica12
ob poti :)13
tagec2. 11. 2011 12:48:17
V pon.iz Završnice mimo koče pri izviru na sedlo pod Sred.vrhom in potem direktno po strmini na pot.Na poti občasne zaplate snega,nič resnega,precej ljudi za ta letni čas.Brezvetrje na vrhu,super razgledi.Nazaj grede proti Zelenici,pol pa odcep za kočo pri izviru Završnice in sklenemo krog..nasmeh