bruny - User Hribi.net

profile / hiking trails

Poti bruny

Vrunčev dom, predvidevam, da odprt priložnostno.Celje - Vrunčev dom na Svetini
Almin dom v času opisa že dalj časa zaprt, desno ob potiTremerje - Vrunčev dom na Svetini (mimo Celjske koče)
Kapelica pri Mariji pod Srebotnikom, višina 500 metrov.Celje - Kapelica pri Mariji pod Srebotnikom (po Celjski planinski poti)
Tudi nekaj senceVilenica - Stari tabor (Vilenica - Stari Tabor - Povir)
Odlično utrjena gozdna cesta in po nekaj sto metrih v desnoZgornja Sveča (Dolina Winettou) - Jelovice (po Stoperški planinski poti)
...Po kratkem ogledu nadaljujemo na razpotju spodaj v desnoMaribor  - Sv. Urban nad Mariborom (po poti čez Kozjak - razpotje Nabašec)
Na vidiku, Štore - Turn (Sv. Janez Krstnik) (mimo Marije in Alminega doma)
Vrunčev dom, prijetna točka za kratek oddih, odprto predvidevam priložnostno.Štore - Vrunčev dom na Svetini (čez Kompole in Šentjanž)
Južni pogled na cerkev Sv. Andreja, tudi smer prihoda sevedaOlimje - Sv. Andrej nad Olimjem
Svet telekomunikacij, mobilnih je zasedel vrhMaribor - Petnikov vrh (po poti čez Kozjak)
V slabem stanju in desno na asfaltno nadaljevanjeŠtore - Almin dom na Svetini (čez Šentjanž in mimo Vrunčevega doma)
Razpotje Dobošek, nadaljevanje v levo, tudi proti vzhodu smer Resevna na smerokazihŠtore - Resje nad Štorami (čez Kompole in Šentjanž)
Celje - Sv. Peter (Olešče)
Smer je seveda znana, naravnostZgornje Poljčane - Grilova kapela na Boču
Table  nas usmerijo v desno, ja Donačka gora v levo je daleč ali pa tudi ne...Studenice - Grilova kapela na Boču
V bolj vodnatih razmerahStudenice - Izvir Toplega (Studeniškega) potoka
Še pogled na vrh iz nasprotne smeri, najvišja točka med Konjiško goro in Bočem in tudi nekaj razgledo proti severu in vzhodu.Žička kartuzija - Babček (čez razpotje Podgranček)
Razpotje Ramanca in nadaljujemo ostro levo, desno vodijo poti napisane na smerni tabliŠtore - Resevna (čez Žlajfo in čez Resje nad Štorami)
Sv. Lovrenc/KompoleŠtore - Sv. Lovrenc (Kompole)
In cilj kapela Sv. Rozalije na Samotnem boru. Fotke in opis,29.12.2019Maribor - Kapela sv. Rozalije na Samotnem boru
Nadaljujemo  levo, lažja pot...opis težje poti je že nekaj časa na forumuSlovenske Konjice - Grad Konjice (lažja pot)
Celjski gradŠtore - Stari grad na Grajskem hribu
Res prijetna pot, nekakšna ,,bob steza,, bolj značilna za poti ob mejiMaribor - Sv. Urban nad Mariborom (po poti čez Kozjak)
Med domačijo in gospodarskim poslopjem na prijetni planjavi nadaljujemo potZagrad - Vipota (čez razpotje Ivankovič)
Lahomniški sopot, SopotaŠtore - Lahomniški sopot (čez Žlajfo, Svetino in Olešče)
Sv. Ilija DramljePonikva/Hotunje - Sv. Ilija (Spodnje Dramlje) (mimo Sv. Uršule)
...Cilj poti danes po 10 kilometrih iz Ponikve.Ponikva/Hotunje - Partizanska bolnica Zima (mimo Sv. Uršule in skozi Dramlje)
Almin dom na Svetini, že nekaj časa zaprt pod vrhom Ramanca...bo !? ,,obujen v življenje,,.Tremerje - Almin dom na Svetini (mimo Celjske koče)
Pred RTVstolpomStudenice - Boč (po cesti)
notranjost gradu, načel ga je časZbelovo - Zbelovski grad (strma pot)
Planinska koča Velikonočnica na Boču, višina 550 metrov.Zgornje Poljčane - Planinska koča Velikonočnica (prvi del poti čez Babo in po cesti)
Neposredno pod zahodnim delom ostankov gradu, tukaj bomo v nadaljevanju po ogledu nadaljevali desnoZbelovo - Zbelovski grad (krožna pot)
Nadaljujemo levo navzgor in že smo na planinski poti za StolpnikČrešnjice - Stolpnik
Tinska gora 409 m in vodni objekt, vpisna knjigaCmereška gorca - Tinska gora
In tabla usmeri že ,,končno,, na planinsko potZgornje Poljčane - Boč (po cesti in Senčni poti)
To drevo je nekje na najvišji točki in tudi 650 metrov visoki vrh Raskože.Kozje - Raskože (Bohor) (čez Vetrnik)
Vrh OslicaKozje - Oslica (Bohor) (čez Vetrnik)
Po stopnicah, tudi Žerdonerjeva pot in kmaluCelje - Miklavžev hrib (Miklavški hrib)
...Studenice - Sveta Marjeta na Boču
Vklesana v steno Srebotnika, višina 500 metrov.Štore - Kapelica pri Mariji pod Srebotnikom (Barbarina pot)
Nadaljujemo levo in višjeStudenice - Plešivec
Pomemben...tudi širše prepoznavan sakralni in zgodovinski objektLovnik - Sveti Mihael na Pečici (Lovnik - Sv. Mihael na Pečici - Sladka gora)
Ob domačiji se pot nekoliko odpre in tudi cilj je delno viden v ozadjuTremerje - Vipota
In kmalu dosežen cilj...Sv. Lovrenc/Kompole...nekoliko višje v gričevju nad reko Voglajno, ja en lep nedeljski dan/popoldan, 15.02.2015 je to bilŠtore - Sv. Lovrenc (Kompole) (po poti na Resevno)
V prvem križišču nekoliko v levoDolga Gora - Sveti Mihael na Pečici
Napis levo ob poti na kamniti plošči.Studenice - Formila na Boču (po cesti in planinski poti iz Makol)
Nadaljujemo nekaj metrov ob jekleniciŽička kartuzija - Stolpnik (čez Skalo in Krniški rob)
Zanimiva pot v soteskiŠtore - Almin dom na Svetini (skozi Bojanski graben)
Voda pred samostanskim kompleksomStudenice - Izvir Toplega (Studeniškega) potoka (Studenice - Izvir Toplega potoka - Zg. Poljčane)
Planinski dom na ResevniŠtore - Vrunčev dom na Svetini (čez Resevno in Resje nad Štorami)
Vklesana v skalo 700 metrov visokega SrebotnikaŠtore - Almin dom na Svetini (mimo Marije)
Nekoliko ožja potŠtore - Tolsti vrh nad Celjsko kočo (mimo Marije)
Levo tukaj nadaljujemo v smeri Svetina oziroma Veliki vrhŠtore - Veliki vrh nad Svetino (skozi Bojanski graben in čez Svetino)
...Žička kartuzija - Trije križi na Konjiški gori
Orientir v razpotju, manjše skladišče desno ob cesti in cesta se položiStudenice - Dom na Boču (po cesti in planinski poti)
Nadaljujemo do smernih tabel pred vhodom v ožje območje Lipice in desno Lipica (Škibini)  - Jama Vilenica
Smerne table usmerijo dalje...Celje - Celjska koča (over castle Stari grad, Suhi potok and Pečovniška koča)
In še ena tablaZgornje Poljčane - Dom na Boču (Zg .Poljčane - Dom na Boču - Koča Velikonočnica)
Ja, desno v hrib in nekaj časa skupna potLiboje - Veliki Slomnik
Po slikoviti cestiStudenice - Izvir Toplega (Studeniškega) potoka (Studenice - Izvir Toplega potoka - Pritensko)
Razpotje Ivankovič in nadaljujemo v smeri tabel Zagrad - Celjska koča (pod vrhom Vipota)
Razpotje pod domačijo Čater in nadaljujemo desnoCelje - Almin dom na Svetini (čez Suhi potok in Celjsko kočo)
Planinska koča Velikonočnica na Boču, višina 550 metrov.Zgornje Poljčane - Planinska koča Velikonočnica (po cesti)
Vrh, tudi geodetsko odmerjen.Štore - Veliki vrh nad Svetino (čez Resevno, Resje in Svetino)
Napis ob poti...ostanki stare rimske cesteStudenice - Izvir Toplega (Studeniškega) potoka (Studenice - Izvir Toplega potoka - Podboč)
Napis levo ob poti na kamniti plošči.Studenice - Partizanska bolnica na Formili/Boču (po cesti in planinski poti iz Makol)
Tabla z opisom poti in točkStudenice - Studeniški grad (po samostanski učni poti)
Seveda vedno ni tako vodnat, zaradi sestave tal podobne kraški vodnatost različna.Zgornje Poljčane - Izvir Toplega (Studeniškega) potoka
Še pogled na vrh iz nasprotne smeri, najvišja točka med Konjiško goro in Bočem in tudi nekaj razgledo proti severu in vzhodu.Špitalič pri Slovenskih Konjicah - Babček
Cilj poti danes, Tolsti vrh nad Celjsko kočo, najvišji vrh mestne občine Celje in celjskega hribovja.Štore - Tolsti vrh nad Celjsko kočo (čez Resevno, Resje in mimo Alminega doma)
Turn je ločen od cerkve in je na samem vrhuŠtore - Turn (Sv. Janez Krstnik) (skozi Bojanski graben in mimo Vrunčevega doma)
Pogled navzgor na primarni cilj poti danes - Studeniški grad/Studenice v objemu zimeStudenice - Studeniški grad (direct on castle)
Planinski dom na ResevniŠtore - Celjska koča (čez Resevno, mimo Alminega doma in čez Tolsti vrh)
Delno po cesti ob domačijahŠtore - Turn (Sv. Janez Krstnik) (čez Žlajfo in mimo Vrunčevega doma)
V soteski potokaŠtore - Resje nad Štorami (skozi Bojanski graben in mimo Vrunčevega doma)
Pri smernih tablah desno na asfaltno cestoLovnik - Sveti Mihael na Pečici
Pod viaduktom, po dovozni cesti in preko betonskega mostiča  na drugo stran vodotoka in tudi avtocestePonikva/Hotunje - Sv. Uršula nad Dramljami
Cilj je dosežen, lepi razgledi nagradijo po Dravinjski dolini, Boč, Pohorje...Zgornje Poljčane - Studeniški grad
Razgledni stolp na Resevni, lepi razgledi blizu in daleč...Štore - Resevna (skozi Bojanski graben in čez Resje nad Štorami)
Višina 575/580 metrovZgornje Poljčane - Formila na Boču (po cesti)
Smer je jasnaDramlje - Sv. Marija Magdalena (Dramlje)
V križišču desnoDramlje - Sv. Uršula nad Dramljami (čez Šedino)
Smer je seveda znana/desnoDramlje - Sv. Ilija (Spodnje Dramlje)
Začetek poti v naselju Cmereška gorca in najprej na drugo stram Mestinjščice in desnoCmereška gorca - Sv. Urban (Cmereška Gorca)
Južni pogled na cilj nad Studenicami, Sv. Lucijo nad StudenicamiZgornje Poljčane - Sveta Lucija nad Studenicami
Vrh Resje nad Štorami 567m.n.v., označen niŠtore - Resje nad Štorami (čez Žlajfo in mimo Vrunčevega doma)
Smernih tabel je veliko, orientacija enostavna...nekoliko v levo nadaljujemoTremerje - Dom na Šmohorju
...Celje - Srebotnik (po Celjski planinski poti)
Pred stikom z cesto Štore - Svetina in takoj levoŠtore - Turn (Sv. Janez Krstnik) (čez Kompole)
Geodetsko označen...Veliki vrh 807.Celje - Veliki vrh nad Svetino
Vrunčev domŠtore - Vrunčev dom na Svetini (čez Žlajfo)
...Maribor - Sv. Križ (Gaj nad Mariborom) (po poti čez Kozjak)
Pred RTVstolpomZgornje Poljčane - Boč (po cesti)
Vedno bolj kamnit svetŠtore - Srebotnik (mimo Marije in južni pristop)
...Nekoliko nad potjo Štore - Sv. Peter (Olešče) (čez Žlajfo, Svetino in Petrovo selo)
Planinske table ob mostu, seveda lahko tudi začetek poti...za višje v Celjsko hribovje na meji med Celjem in Teharjim/Štorami.Celje - Stari grad na Grajskem hribu (Celje - Stari grad na Grajskem hribu - Teharje)
Nekaj deest metrov preko travnika in dosežemo pomembno točko iz antičnega časa CeljaCelje - Herkulovo svetišče na Bregu
Večji ribnik desno ob potiPonikva/Hotunje - Razborški ribniki
Izhodišče v Košnici, takoj s ceste Celje - Laško.Košnica - Veliki Slomnik
Vklesana v steno 700 metrov visokega SrebotnikaŠtore - Celjska koča (mimo Marije in čez Tolsti vrh)
Pogled na Resje iz južne strani, domačija, pomnik in vrh.Štore - Resje nad Štorami (čez Resevno)
Začetek poti v središču naselja in nadaljujemo nekoliko v levo, seveda navzgorČrešnjice - Stolpnik (Črešnjice - Stolpnik - Sojek)
Nadaljujemo desno po gozdni cesti označeno s smerno tabloTremerje - Veliki Slomnik (Tremerje - Veliki Slomnik - Liboje)
Tudi ob spomeniku NOBPonikva/Hotunje - Sv. Marija Magdalena (Dramlje) (mimo Sv. Uršule)
Sv. Lucija Studenice, pogled iz severne straniStudenice - Sveta Lucija nad Studenicami
Brest vrh višina 808 metrov, predvsem sečišče oziroma križišče številnih potiLesično - Brest (Bohor)
Vrh, ne nudi žal razgledovLesično - Koprivnik (Bohor)
Cerkev Sv. Janez KrstnikTremerje - Turn (Sv. Janez Krstnik) (mimo Celjske koče in Vrunčevega doma)
Tolsti vrh 834 m.n.v., najvišji vrh mestne občine CeljeŠtore - Celjska koča (čez Žlajfo in Tolsti vrh)
Vrh...Pokojni vrh 711 metrov.Kozje - Pokojni vrh (Bohor) (čez Vetrnik)
Smerne table itak povedo vse..., Pečovniška koča je danes ciljCelje - Pečovniška koča na Grmadi (over castle Stari grad in Suhi potok)
Grad po cestiZbelovo - Zbelovski grad (po cesti)
Pogled nazaj na OslicoKozje - Brest (Bohor) (čez Vetrnik)
Sledimo široki gozdni cesti, desnoTremerje - Veliki Slomnik
In sedaj desno na gozdno pot, označeno na drevesuZagrad - Vipota
Nadaljevanje v smeri koča Bohor in po nekaj sto metrihKozje - Debeli vrh (Bohor) (čez Vetrnik)
Izhod na travnato jaso in ko dosežemo gozdno cesto na levo oziroma nekoliko navzdolKozje - Koča na Bohorju (čez Vetrnik)
Vrh ne nudi razgledovKozje - Koprivnik (Bohor) (čez Vetrnik)
In  levo nekoliko v gozdu, približno 5 metrov, star litoželezni delno poškodovan križ, napis je nejasenStudenice - Plešivec (zaključek po gozdni cesti)
Vrh, Veliki JavornikKozje - Veliki Javornik (Bohor) (čez Koprivnik)
Začetek, vhod v Žičko kartuzijo in pred drugim mostičem desnoŽička kartuzija - Skala
Zadnji bolj strmi del neposredno pred izhodom iz gozdnega delaCelje - Miklavžev hrib (Miklavški hrib) (po cesti)
Nadaljujemo levo, desno je pot ,,mimo Marije,,Štore - Celjska koča (skozi Bojanski graben in čez Tolsti vrh)
In table nas usmerijo v drugi hribTremerje - Hom nad Celjem (čez razpotje Slomnik)
Še geodetsko označen nekje v dokazŠtore - Veliki vrh nad Svetino (mimo Marije in čez Svetino)
Geodetsko odmerjen, brez razgledovŠtore - Veliki vrh nad Svetino (čez Žlajfo in čez Svetino)
Grofov štant in nadaljujemo levo navzgorŽička kartuzija - Stolpnik (Žička kartuzija - Stolpnik - Črešnjice)
Levo ob športnem igriščuŠtore - Resevna
Cilj poti, dom planincev PD Poljčane na Boču, 658 metrov nad morjem.Studenice - Dom na Boču (po cesti)
Parkirišče in začetek potiZgornje Poljčane - Dom na Boču (po cesti)
Ki zavije nekoliko v  ,,S,, kombinaciji in ob koncu ostro levo na povezavo Štore - SvetinaŠtore - Almin dom na Svetini (čez Resevno in Resje nad Štorami)
VrhŠtore - Srebotnik
Cilj poti danes, tabla je ali pa je tudi ni, je pa s ceste viden zgornji del barake, tudi vandalizem na Boču je...Zgornje Poljčane - Partizanska bolnica na Formili/Boču (po cesti)
Po dobro utrjeni gozdni cesti nadaljujemo vse do razpotja IvankovičTremerje - Celjska koča
Po priblžno tristo metrih, levo skozi podvoz za Pečovnik Zagrad - Celjska koča (čez Vipoto)
Preko lesene brvi na desni breg potokaZgornje Poljčane - Sveta Lucija nad Studenicami (by castle Studeniški grad)
Tolstti vrh 834 m.n.v.Štore - Tolsti vrh nad Celjsko kočo (čez Žlajfo)
Razpotje na Formili, levo partizanska bolnica, Gavez, Grilova kapela, Plešivec, Donačka gora, izvir Sotle... in desno dom planincev PD Poljčane na BočuStudenice - Formila na Boču (po cesti)
Nekoliko bližje, nad barakoStudenice - Partizanska bolnica na Formili/Boču (po cesti)
Sladka gora z Marijino cerkvijo, pomembno tudi v slovenskem in mednarodnem merilu, višina 327 metrov, občina in upravna enota Šmarje pri JelšahDolga gora - Sveti Mihael na Pečici (Dolga Gora - Sv. Mihael na Pečici - Sladka Gora)
Ob žuborečem potoku, v času opisa prijetnih  barv osrednjega jesenskega časaŠtore - Tolsti vrh nad Celjsko kočo (skozi Bojanski graben)
	In to je to, dom drameljskih planincev s vpisno knjigo, žigom in cerkev Sv. Uršula, mogočna in zelo velika za podružnično cerkev in odlično vidna tudi od spodaj za hitro mimovozeče po avtocesti.moPonikva/Hotunje - Babček (mimo Sv. Uršule)
V objemu gozda končnoŠtore - Almin dom na Svetini (čez Žlajfo)
Geodetska točka in tudi vrh 860 metrov visoka OslicaLesično - Oslica (Bohor)
Preko potokaLesično - Koča na Bohorju
Vrh iz vzhodne smeri - Ribniškega selaMaribor - Samotni bor
Križ ob poti na levoLesično - Veliki Javornik (Bohor)
neposredno pod vrhom enega višjih vrhov na BohorjuLesično - Debeli vrh (Bohor)
Trije križi in takoj  levoŽička kartuzija - Stolpnik (čez Krniški rob)
In še pogled na cilj iz smeri Kostrivnica, prijetna točka je to.Zgornje Poljčane - Sveta Marjeta na Boču (po cesti)