Hribi.netSlovenski splet
English Hrvatski Profil
profil / poti

Poti bruny

...Po kratkem ogledu nadaljujemo na razpotju spodaj v desnoMaribor  - Sv. Urban nad Mariborom (po poti čez Kozjak - razpotje Nabašec)
Vrh 623 JeloviceZgornja Sveča (Dolina Winettou) - Jelovice (po Stoperški planinski poti)
Nekaj deest metrov preko travnika in dosežemo pomembno točko iz antičnega časa CeljaCelje - Herkulovo svetišče na Bregu
Napis ob poti...ostanki stare rimske cesteStudenice - Izvir Toplega (Studeniškega) potoka (Studenice - Izvir Toplega potoka - Podboč)
Po slikoviti cestiStudenice - Izvir Toplega (Studeniškega) potoka (Studenice - Izvir Toplega potoka - Pritensko)
In kmalu dosežen cilj...Sv. Lovrenc/Kompole...nekoliko višje v gričevju nad reko Voglajno, ja en lep nedeljski dan/popoldan, 15.02.2015 je to bilŠtore - Sv. Lovrenc (Kompole) (po poti na Resevno)
Kapelica pri Mariji pod Srebotnikom, višina 500 metrov.Celje - Kapelica pri Mariji pod Srebotnikom (po Celjski planinski poti)
Vklesana v steno Srebotnika, višina 500 metrov.Štore - Kapelica pri Mariji pod Srebotnikom (Barbarina pot)
In tabla usmeri že ,,končno,, na planinsko potZgornje Poljčane - Boč (po cesti in Senčni poti)
Smer je seveda znana, naravnostZgornje Poljčane - Grilova kapela na Boču
Neposredno pod zahodnim delom ostankov gradu, tukaj bomo v nadaljevanju po ogledu nadaljevali desnoZbelovo - Zbelovski grad (krožna pot)
Planinska koča Velikonočnica na Boču, višina 550 metrov.Zgornje Poljčane - Planinska koča Velikonočnica (prvi del poti čez Babo in po cesti)
Nadaljujemo desno po gozdni cesti označeno s smerno tabloTremerje - Veliki Slomnik (Tremerje - Veliki Slomnik - Liboje)
Med domačijo in gospodarskim poslopjem na prijetni planjavi nadaljujemo potZagrad - Vipota (čez razpotje Ivankovič)
Pogled na samostanski kompleks in tudi cerkev farna studeniška Sv. Trije kraljiZgornje Poljčane - Sveta Lucija nad Studenicami (by castle Studeniški grad)
...Zgornje Poljčane - Sveta Marjeta na Boču (po cesti)
Pred RTVstolpomZgornje Poljčane - Boč (po cesti)
Južni pogled na cerkev Sv. Andreja, tudi smer prihoda sevedaOlimje - Sv. Andrej nad Olimjem
Cilj poti danes, tabla je ali pa je tudi ni, je pa s ceste viden zgornji del barake, tudi vandalizem na Boču je...Zgornje Poljčane - Partizanska bolnica na Formili/Boču (po cesti)
Južni pogled na cilj nad Studenicami, Sv. Lucijo nad StudenicamiZgornje Poljčane - Sveta Lucija nad Studenicami
Višina 575/580 metrovZgornje Poljčane - Formila na Boču (po cesti)
Pogled nazaj na razpotjeŽička kartuzija - Babček
Cilj je dosežen, lepi razgledi nagradijo po Dravinjski dolini, Boč, Pohorje...Zgornje Poljčane - Studeniški grad
Še pogled na vrh iz nasprotne smeri, najvišja točka med Konjiško goro in Bočem in tudi nekaj razgledo proti severu in vzhodu.Žička kartuzija - Babček (čez razpotje Podgranček)
Še pogled na vrh iz nasprotne smeri, najvišja točka med Konjiško goro in Bočem in tudi nekaj razgledo proti severu in vzhodu.Špitalič pri Slovenskih Konjicah - Babček
Seveda vedno ni tako vodnat, zaradi sestave tal podobne kraški vodnatost različna.Zgornje Poljčane - Izvir Toplega (Studeniškega) potoka
Napis levo ob poti na kamniti plošči.Studenice - Partizanska bolnica na Formili/Boču (po cesti in planinski poti iz Makol)
Nadaljujemo naravnost, tudi najvišja točka poti danes ob rastišču  z višino 642 metrovZgornje Poljčane - Planinska koča Velikonočnica (po cesti)
Razpotje pod domačijo Čater in nadaljujemo desnoCelje - Almin dom na Svetini (čez Suhi potok in Celjsko kočo)
Razpotje Ivankovič in nadaljujemo v smeri tabel Zagrad - Celjska koča (pod vrhom Vipota)
In kmalu dosežemo cilj poti na višini 550 metrovZgornje Poljčane - Dom na Boču (Zg .Poljčane - Dom na Boču - Koča Velikonočnica)
Smerne table usmerijo dalje...Celje - Celjska koča (over castle Stari grad, Suhi potok and Pečovniška koča)
Cilj poti, dom planincev PD Poljčane na Boču, 658 metrov nad morjem.Studenice - Dom na Boču (po cesti)
Ob breznu in  previdno nadaljujemo Lipica (Škibini)  - Jama Vilenica
Orientir v razpotju, manjše skladišče desno ob cesti in cesta se položiStudenice - Dom na Boču (po cesti in planinski poti)
Grofov štant in nadaljujemo v smeri za Dramlje Črešnjice - Stolpnik (Črešnjice - Stolpnik - Sojek)
Grofov štant in nadaljujemo levo navzgorŽička kartuzija - Stolpnik (Žička kartuzija - Stolpnik - Črešnjice)
...Žička kartuzija - Trije križi na Konjiški gori
Tudi nekaj senceVilenica - Stari tabor (Vilenica - Stari Tabor - Povir)
In table nas usmerijo v drugi hribTremerje - Hom nad Celjem (čez razpotje Slomnik)
Planinski dom na ResevniŠtore - Vrunčev dom na Svetini (čez Resevno in Resje nad Štorami)
Voda pred samostanskim kompleksomStudenice - Izvir Toplega (Studeniškega) potoka (Studenice - Izvir Toplega potoka - Zg. Poljčane)
Napis levo ob poti na kamniti plošči.Studenice - Formila na Boču (po cesti in planinski poti iz Makol)
Sladka gora z Marijino cerkvijo, pomembno tudi v slovenskem in mednarodnem merilu, višina 327 metrov, občina in upravna enota Šmarje pri JelšahDolga gora - Sveti Mihael na Pečici (Dolga Gora - Sv. Mihael na Pečici - Sladka Gora)
In  levo nekoliko v gozdu, približno 5 metrov, star litoželezni delno poškodovan križ, napis je nejasenStudenice - Plešivec (zaključek po gozdni cesti)
Smer je Boč...Dolga Gora - Sveti Mihael na Pečici
V bolj vodnatih razmerahStudenice - Izvir Toplega (Studeniškega) potoka
Pomemben...tudi širše prepoznavan sakralni in zgodovinski objektLovnik - Sveti Mihael na Pečici (Lovnik - Sv. Mihael na Pečici - Sladka gora)
Nadaljujemo levo in višjeStudenice - Plešivec
Nadaljujemo  levo, lažja pot...opis težje poti je že nekaj časa na forumuSlovenske Konjice - Grad Konjice (lažja pot)
...Studenice - Sveta Marjeta na Boču
Table  nas usmerijo v desno, ja Donačka gora v levo je daleč ali pa tudi ne...Studenice - Grilova kapela na Boču
Nekoliko bližje, nad barakoStudenice - Partizanska bolnica na Formili/Boču (po cesti)
Smerne table itak povedo vse..., Pečovniška koča je danes ciljCelje - Pečovniška koča na Grmadi (over castle Stari grad in Suhi potok)
Razpotje na Formili, levo partizanska bolnica, Gavez, Grilova kapela, Plešivec, Donačka gora, izvir Sotle... in desno dom planincev PD Poljčane na BočuStudenice - Formila na Boču (po cesti)
Cerkev Sv. Janez KrstnikTremerje - Turn (Sv. Janez Krstnik) (mimo Celjske koče in Vrunčevega doma)
Pred RTVstolpomStudenice - Boč (po cesti)
Almin dom v času opisa že dalj časa zaprt, desno ob potiTremerje - Vrunčev dom na Svetini (mimo Celjske koče)
Almin dom na Svetini, že nekaj časa zaprt pod vrhom Ramanca...bo !? ,,obujen v življenje,,.Tremerje - Almin dom na Svetini (mimo Celjske koče)
Sv. Lucija Studenice, pogled iz severne straniStudenice - Sveta Lucija nad Studenicami
...Cilj poti danes po 10 kilometrih iz Ponikve.Ponikva/Hotunje - Partizanska bolnica Zima (mimo Sv. Uršule in skozi Dramlje)
Tudi ob spomeniku NOBPonikva/Hotunje - Sv. Marija Magdalena (Dramlje) (mimo Sv. Uršule)
Večji ribnik desno ob potiPonikva/Hotunje - Razborški ribniki
Sv. Ilija DramljePonikva/Hotunje - Sv. Ilija (Spodnje Dramlje) (mimo Sv. Uršule)
Lahomniški sopot, SopotaŠtore - Lahomniški sopot (čez Žlajfo, Svetino in Olešče)
Celje - Sv. Peter (Olešče)
Planinske table ob mostu, seveda lahko tudi začetek poti...za višje v Celjsko hribovje na meji med Celjem in Teharjim/Štorami.Celje - Stari grad na Grajskem hribu (Celje - Stari grad na Grajskem hribu - Teharje)
Razpotje Dobošek, nadaljevanje v levo, tudi proti vzhodu smer Resevna na smerokazihŠtore - Resje nad Štorami (čez Kompole in Šentjanž)
Vrh iz vzhodne smeri - Ribniškega selaMaribor - Samotni bor
Levo od vhoda, poslednji dom velike popotniceŠtore - Sv. Peter (Olešče) (čez Žlajfo, Svetino in Petrovo selo)
Pokoplališče okoli cerkveŠtore - Almin dom na Svetini (čez Šentjanž in mimo Vrunčevega doma)
Sledimo smerni tabli desno Zagrad - Celjska koča (čez Vipoto)
Za to višino kar pestro dogajanje, začetek ,,zajl,,...Štore - Srebotnik (mimo Marije in južni pristop)
Svet telekomunikacij, mobilnih je zasedel vrhMaribor - Petnikov vrh (po poti čez Kozjak)
Ndaljujemo desno, v pomoč smerna tabla, iz leve priključi pot iz Celja, je tudi možnost v levo na Vipoto, če smo že tukaj...15 minut do vrhaTremerje - Celjska koča
...Maribor - Sv. Križ (Gaj nad Mariborom) (po poti čez Kozjak)
Prijetno se vije pot skozi vršna slemena RopšohaMaribor - Sv. Urban nad Mariborom (po poti čez Kozjak)
Vrunčev dom, prijetna točka za kratek oddih, odprto predvidevam priložnostno.Štore - Vrunčev dom na Svetini (čez Kompole in Šentjanž)
Vrunčev dom, predvidevam, da odprt priložnostno.Celje - Vrunčev dom na Svetini
Vrunčev domŠtore - Vrunčev dom na Svetini (čez Žlajfo)
Geodetsko označen...Veliki vrh 807.Celje - Veliki vrh nad Svetino
Turn je najvišja točka, pred stoletji po legendah mesto zaščite pred turki/dvižni most za domačine.Štore - Turn (Sv. Janez Krstnik) (čez Kompole)
...Celje - Srebotnik (po Celjski planinski poti)
Sv. Lovrenc/KompoleŠtore - Sv. Lovrenc (Kompole)
Vpisna skrinjica in klop za počitek.Štore - Srebotnik
Smernih tabel je veliko, orientacija enostavna...nekoliko v levo nadaljujemoTremerje - Dom na Šmohorju
Vrh Resje nad Štorami 567m.n.v., označen niŠtore - Resje nad Štorami (čez Žlajfo in mimo Vrunčevega doma)
Razpotje Ramanca in nadaljujemo ostro levo, desno vodijo poti napisane na smerni tabliŠtore - Resevna (čez Žlajfo in čez Resje nad Štorami)
Začetek poti v naselju Cmereška gorca in najprej na drugo stram Mestinjščice in desnoCmereška gorca - Sv. Urban (Cmereška Gorca)
Razgledni stolp na Resevni, lepi razgledi blizu in daleč...Štore - Resevna (skozi Bojanski graben in čez Resje nad Štorami)
Na vidiku, Štore - Turn (Sv. Janez Krstnik) (mimo Marije in Alminega doma)
	In to je to, dom drameljskih planincev s vpisno knjigo, žigom in cerkev Sv. Uršula, mogočna in zelo velika za podružnično cerkev in odlično vidna tudi od spodaj za hitro mimovozeče po avtocesti.moPonikva/Hotunje - Babček (mimo Sv. Uršule)
Zidanicami, lepo urejenimiPonikva/Hotunje - Sv. Uršula nad Dramljami
V soteski potokaŠtore - Resje nad Štorami (skozi Bojanski graben in mimo Vrunčevega doma)
Delno po cesti ob domačijahŠtore - Turn (Sv. Janez Krstnik) (čez Žlajfo in mimo Vrunčevega doma)
Planinski dom na ResevniŠtore - Celjska koča (čez Resevno, mimo Alminega doma in čez Tolsti vrh)
Pogled navzgor na primarni cilj poti danes - Studeniški grad/Studenice v objemu zimeStudenice - Studeniški grad (direct on castle)
Celjski gradŠtore - Stari grad na Grajskem hribu
Turn je ločen od cerkve in je na samem vrhuŠtore - Turn (Sv. Janez Krstnik) (skozi Bojanski graben in mimo Vrunčevega doma)
Cilj poti danes, Tolsti vrh nad Celjsko kočo, najvišji vrh mestne občine Celje in celjskega hribovja.Štore - Tolsti vrh nad Celjsko kočo (čez Resevno, Resje in mimo Alminega doma)
Tabla z opisom poti in točkStudenice - Studeniški grad (po samostanski učni poti)
Vrh, tudi geodetsko odmerjen.Štore - Veliki vrh nad Svetino (čez Resevno, Resje in Svetino)
Ki zavije nekoliko v  ,,S,, kombinaciji in ob koncu ostro levo na povezavo Štore - SvetinaŠtore - Almin dom na Svetini (čez Resevno in Resje nad Štorami)
Pogled na Resje iz južne strani, domačija, pomnik in vrh.Štore - Resje nad Štorami (čez Resevno)
Ja, desno v hrib in nekaj časa skupna potLiboje - Veliki Slomnik
Parkirišče in začetek potiZgornje Poljčane - Dom na Boču (po cesti)
Levo ob športnem igriščuŠtore - Resevna
Levo tukaj nadaljujemo v smeri Svetina oziroma Veliki vrhŠtore - Veliki vrh nad Svetino (skozi Bojanski graben in čez Svetino)
Geodetsko odmerjen, brez razgledovŠtore - Veliki vrh nad Svetino (čez Žlajfo in čez Svetino)
Še geodetsko označen nekje v dokazŠtore - Veliki vrh nad Svetino (mimo Marije in čez Svetino)
Vklesana v steno 700 metrov visokega SrebotnikaŠtore - Celjska koča (mimo Marije in čez Tolsti vrh)
Vrh, Tolsti vrh 834 m.n.v., najvišji vrh mestne občine Celje.Štore - Tolsti vrh nad Celjsko kočo (mimo Marije)
Vklesana v skalo 700 metrov visokega SrebotnikaŠtore - Almin dom na Svetini (mimo Marije)
Nadaljujemo levo, desno je pot ,,mimo Marije,,Štore - Celjska koča (skozi Bojanski graben in čez Tolsti vrh)
Ob žuborečem potoku, v času opisa prijetnih  barv osrednjega jesenskega časaŠtore - Tolsti vrh nad Celjsko kočo (skozi Bojanski graben)
Tukaj navzgor po gozdni planinski poti neposredno ob cesti.Košnica - Veliki Slomnik
Zanimiva pot v soteskiŠtore - Almin dom na Svetini (skozi Bojanski graben)
Nadaljujemo nekaj metrov ob jekleniciŽička kartuzija - Stolpnik (čez Skalo in Krniški rob)
Zadnji bolj strmi del neposredno pred izhodom iz gozdnega delaCelje - Miklavžev hrib (Miklavški hrib) (po cesti)
Trije križi in takoj  levoŽička kartuzija - Stolpnik (čez Krniški rob)
Desno navzgor v objemu gozdaŽička kartuzija - Skala
Nadaljevanje v smeri za...Kozje - Veliki Javornik (Bohor) (čez Koprivnik)
Vrh ne nudi razgledovKozje - Koprivnik (Bohor) (čez Vetrnik)
Nadaljevanje v smeri za...Kozje - Koča na Bohorju (čez Vetrnik)
Nadaljevanje v smeri koča Bohor in po nekaj sto metrihKozje - Debeli vrh (Bohor) (čez Vetrnik)
In sedaj desno na gozdno pot, označeno na drevesuZagrad - Vipota
Ob domačiji se pot nekoliko odpre in tudi cilj je delno viden v ozadjuTremerje - Vipota
Desno danes, naravnost Šmohor, Malič, Mrzlica...Tremerje - Veliki Slomnik
Po stopnicah, tudi Žerdonerjeva pot in kmaluCelje - Miklavžev hrib (Miklavški hrib)
Pogled nazaj na OslicoKozje - Brest (Bohor) (čez Vetrnik)
Grad po cestiZbelovo - Zbelovski grad (po cesti)
Vrh OslicaKozje - Oslica (Bohor) (čez Vetrnik)
Vrh...Pokojni vrh 711 metrov.Kozje - Pokojni vrh (Bohor) (čez Vetrnik)
To drevo je nekje na najvišji točki in tudi 650 metrov visoki vrh Raskože.Kozje - Raskože (Bohor) (čez Vetrnik)
Tolsti vrh 834 m.n.v., najvišji vrh mestne občine CeljeŠtore - Celjska koča (čez Žlajfo in Tolsti vrh)
...Štore - Tolsti vrh nad Celjsko kočo (čez Žlajfo)
...Štore - Almin dom na Svetini (čez Žlajfo)
Tinska gora 409 m in vodni objekt, vpisna knjigaCmereška gorca - Tinska gora
Šaljiv napis ob potiČrešnjice - Stolpnik
Lesično 311 m.n.v./izhodiščeLesično - Veliki Javornik (Bohor)
Vrh, ne nudi žal razgledovLesično - Koprivnik (Bohor)
Brest vrh višina 808 metrov, predvsem sečišče oziroma križišče številnih potiLesično - Brest (Bohor)
neposredno pod vrhom enega višjih vrhov na BohorjuLesično - Debeli vrh (Bohor)
Geodetska točka in tudi vrh 860 metrov visoka OslicaLesično - Oslica (Bohor)
Kozolec ob potiLesično - Koča na Bohorju
možnost obhoda okoli ruševinZbelovo - Zbelovski grad (strma pot)