Marx - User Hribi.net

profile / hiking trails

Poti Marx

Vrh Zir, vpisna knjiga in izjemen razgled.Trkulji - Zir
Prečenje, pogled nazaj.Riegersburg - Grad Riegersburg / Burg Riegersburg (Leopolds Klettersteig, krajša C varianta)
5 metrov dolg most.Csesznek - Cseszneki Var (Ostromlök utja vasalt ut / Ferata Ostromlók utja)
Del poti po oži asfaltni cesti.Spodnji Slemen - Žavcarjev vrh
Prva varovala. Prečimo skalnate plošče nad prepadom.Ključ - Kanjon Čikole (ferata kanjon Čikole)
Spomenik na najvišjem vrhu Madžarske.Paradohuta - Kekes / Kékestető (pot rdeči križ)
Ob poti.Oplotnica - Dom na Osankarici (mimo Črnega jezera)
Pridemo do najtežjega dela zavarovanega dela poti.Vitunj - Klek
Slika stolpa mi ni uspela. To je brunarica malo pod vrhom kjer lahko vedrimo.Mejni prehod Sotina - Serdiški breg (Rdeči breg)
Pot nas vodi preko brvi.Vurmat (Šturm) - Sveti Duh na Ostrem Vrhu
Pridemo v še en kotel. Tukaj nam bo v pomoč lestev.Podkilavac - Dom Hahlić (Mudna dol)
Začetek poti, izhodišče ob restavraciji Šoićeva hiža.Mali Lipovec (Šoićeva kuća) - Oštrc (via old castle Lipovec)
Kmetija Švec.Cvetlin - Ravna Gora
Malo pod vrhom, v pomoč nam je skoba.Kamnolom Ljubelj - Vranilac (Kalnik) (pot 2)
Začetek poti pri kmetiji Galović.Gornje Jesenje - Sušec (Strahinjščica)
Telekomunikacijski objekt na vrhu Brezovice. Do vrha ni možno, ker je ograjen.Krapina / Žutnica - Brezovica
Na vrhu stolpa so tudi informativne plošče z razgledom.Badacsony - Badacsony (južna pot)
Slap ob poti. V pomoč nam je lestev.Dömös - Dobogó Kő (Rám Szakadék túra)
Skulptura na najvišjem vrhu Madžarske.Matrafüred - Kekes / Kékestető (rdeča pot mimo Peresberca in Negyeshatara)
Ob domu.Rude - Oštrc (Hoffmannova pot)
Zdaj smo na položnem delu. Pristajališče za helikopter.Ogulin  - Klek (Ferdina staza)
Začetek poti pri restavraciji Šoićeva hiža (Nekoč je bil planinska koča).Mali Lipovec - Japetić (preko Velikih vrat)
Jelenje pečine.Krapina - Sušec (Strahinjščica) (preke Jelenje pečine)
Planinska koča. Severno od koče je ruševina Cesargrad, mi gremo levo na jug do vrha.Zelenjak (Mihanovićev dol) - Cesargradska gora
Vrh Konj z lepim razgledom na sever.Prigorec - Ivanščica (čez Konja (Rajterjeva pot))
Zanimiva votlina malo po vhodu v gozd.Prigorec - Ivanščica (Prekrižje)
Malo pred vrhom.Matrafuered - Kekes / Kékestető (pot modri križ)
Vrh Kekes, najvišji madžarski vrh.Matrafuered - Kekes / Kékestető (Marijina pot)
Konec varoval, v ozadju dvajset meterski bazaltni kapniki.Kisapati - Szent Gyoergy Hegy
Nadaljujemo naprej.Juranščina - Ivanščica (čez Belige)
Za kočo je razpotje. Gremo naprej v smeri Mrzljak, Brana.Juranščina - Ivanščica (po dolini potoka Brana)
Pomagajo nam napisi.Juranščina - Ivanščica (pot Kopanja)
Pridemo na razgledišče Balkon, kjer se nam odpre lep razgled na zahod in sever.Žarovnica - Ravna Gora (Babice)
Planinski dom Gorščica.Bidrovec - Planinski dom Gorščica (grebenska pot)
Uradni začetek poti, avtobusno postajališče v Blaguši. Gremo naprej v ulico Benkošica.Blaguša - Grohot (pot 60)
Od koče je še minuta po stopnicah do vrha.Blaguša - Grohot (pot 61)
Hočka koča žal propada. Gremo desno na cesto.Pivola - Mariborska koča (mimo Hočke koče)
Od Špicastega vrha gremo naprej na zahod. Odtod bo pot spet markirana.Beli potok pri Frankolovem - Špicasti vrh (Kislica)
Razgled na sever.Dömös - Dobogó Kő (Lukács árők)
Začetni B/C vzpon po skobah.Csesznek - Kömosó hegy (Futrinka ucca vasalt ut / Ferata Futrinka ucca)
V pomoč nam je jeklenica.Csesznek - Kömosó hegy
Tu gremo rahlo desno ob reki Bednji (nekako se logično zdi desno navzgor).Završje Podbelsko - Čevo (Tafrina staza)
Po prvi strmini pot postane tehnično  manj zahtevna. V sredini slike je viden odcep na D varianto. Mi gremo naravnost.Žarovnica - Ravna Gora (Babice (Glažarjeva pečina in plezalna pot))
Planinska koča Gorščica.Bidrovec - Planinski dom Gorščica (pot 25)
Vhod v gozd.Vitanje - Stenica
Izpostavljen greben zavarovan z jeklenicami.Bjelsko - Klek
Nekdanji mejni prehod Sotina-Kalch, kjer na primernem mestu parkiramo.Mejni prehod Sotina - Sotinski breg (Kugla)
Ob izviru Žgano vino zapustimo cesto in nadaljujemo naravnost. Tu je tudi veliko parkirišče, ki na sliki ni vidno.Prigorec - Ivanščica (Mrzljak)
Parkirišče na koncu vasi Prigorec. Prigorec - Ivanščica (Pionir)
Spomenik na najvišjem vrhu Madžarske.Paradohuta - Kekes / Kékestető (pot rumeni križ)
Planinska koča Gorščica.Bidrovec - Planinski dom Gorščica (pot 24)
Po vhodu v gozd je pot kar strma. oster ovinek v levo nas pripelje na južno pobočje.Mali Lipovec - Japetić (Preko Velike livade)
Malo pod vrhom, v pomoč nam je skoba. Z leve pride zelo zahtevna plezalna pot.Planinski dom Kalnik - Vranilac (Kalnik)
Vzpon po travniku.Topličica - Veliki Lubenjak
Na vrhu Galyatető je v izgradnji ogromen razgledni stolp.Parádsásvár - Galyatető (Piros kereszt ut (pot rdeči križ))
Vrh DreninSelce - Drenin
Avtobusno postajališče in uradni začetek poti.Bakonybel - Köris Hegy
Pogled nazaj.Cvetlin - Ravna Gora (po plezalni poti Velike Pećine)
Spust z Zuba je kratek, a kar zahteven,Novo Selo Okićko - Čerga (Plešivica)
Koča .Novo Selo Okićko - Dom pod Okićem
Naš cilj, spomenik orlu.Tatabanya - Turul Emlekmű
Dom pod Okićem, pogled nazaj. Gremo na zahodni travnik.Dom pod Okićem - Čerga (Plešivica)
Na vrhu Brezovice je TV stolp. Razgleda žal ni ker vrh prerašča gozd.Krapina / Dolići - Brezovica
Ob poti.Oplotnica - Dom na Osankarici (po Kebeljski transverzali)
Smo pod prvim zobom.Planinski dom Kalnik - Vranilac (Kalnik) (pot 7 zob)
Tukaj bomo zapustili cesto in šli levo na mostiček.Gornja Bistra - Sljeme (mimo lugarnice Oštrica - pot 42)
Dom Grafičar, en lepših na Medvednici, pogled nazaj.Gornja Bistra - Sljeme (preko Bistranskega sedla - pot 46)
Smerne table ob razpotju.Seljanec - Ham (ob Seljanečkem potoku)
Gostilna Rečnik, v bližini katere parkiramo.Pivola - Mariborska koča (čez Petkovo sedlo in mimo doma Planinka)
Razgled na zahod, SzentgyOErgy hegy in v daljavi Keszthelyska gora.Badacsonytördemic - Badacsony (zahodna pot)
Bazaltne skale desno ob poti.Badasconytomaj - Badacsony (severna pot)
Razgled je omejen na zahod. Pred nami je vulkan Szentgyörgyhegy in v daljavi Keszthelyska gora.Badacsonytomaj / Csangoi Dülő - Gulacs (južna pot)
Razgled je omejen na zahod. Pred nami je vulkan Szentgyörgyhegy in v daljavi Keszthelyska gora.Nemesgulacs - Gulacs
Dom Željezničar, vhod.Rude - Oštrc
V pomoč so nam planinski smerokazi. Gremo naprej po asfaltu rahlo navzgor.Pregrada - Bukovski vrh (Kuna gora)
Tukaj smo na koncu varoval.Planinski dom Maks Plotnik - Okić (Žoharov plezalni pot)
Stari grad Okić.Dom pod Okićem - Okić (lahka pot)
Smerokazi ob koči. Gremo proti vzhodu v smeri Gornje Jesenje...Krapina - Sušec (Strahinjščica) (pot sedmih ovinkov)
Pogled nazaj na mesto, kjer je razpotje naše poti in ferate Kata utTatabanya - Turul Emlekmű (Het Vezer Vasalt ut (ferata sedmih kapetanov))
Zelo strm vzpon (žal je slika slabe kvalitete).Sveti Jurij - Donačka gora (stara južna pot)
Vrh Drenin in skrinjica z vpisno knjigo...Crikvenica - Drenin
Prečkanje kolovoza.Matrafüred - Kekes / Kékestető (zelena pot)
Izpostavljen del, pomaga nam jeklenica.Planina Donja - Rog (Medvednica) (mimo Velike Peći)
Tukaj bomo zapustili glavno cesto in šli naprej v zaselek Novoselci. Prve markacije so na boru.Podevčevo - Čevo
Prispemo do nadelanih stopnic ob vzletišču jadralnih padalcev.Planinski dom Kalnik - Vranilac (Kalnik) (mala obhodnica okoli vrha Vranilac)
Izpostavljeno prečenje. Najtežji del poti.Planinski dom Kalnik - Vranilac (Kalnik) (plezalna pot)
Razpotje malo pod vrhom.Marija Reka - Golava (Ovčja pot)
Malo za mostičkom bomo šli levo.Slovenske Konjice - Stolpnik (Zmajčkova pot)
Najbolj atraktiven del poti - prehod skozi jamo Medvednica.Pila - Sljeme (čez Horvatove stube ter mimo Hunjke in Puntijarke)
Tukaj zapustimo parkirišče in gremo desno. Steza je le nekaj metrov strma, nato se položi.Zagreb (Gračani) - Sljeme (Bikčevićeva staza)
Pot gre mimo zgornje postaje sljemenske žičnice. Ta je opuščena.Zagreb (Šestine) - Sljeme (mimo Kraljičinega zdenca po HPD poti)
Odpre nam se razgled na severozahod. V daljavi vrh Karancs in Slovaška.Matrafüred - Kekes / Kékestető (pot modri trikotnik)
Izhodišče, parkirišče v vasi Rude. Naš je cilj viden med cerkvijo in hišo. Gremo naprej po cesti za Jastrebarsko.Rude - Oštrc (strma pot skozi Braslovje)
Začetek poti ob cesti Zabok-Kumrovec (slabo vidne, če pridemo iz smeri Orešja na Bizeljskem). Gremo navzgor.Klanjec - Cesargradska gora (Eko steza)
Začetek poti ob koči .Planinski dom Krešimir Filić - Ravna Gora (poučna steza Balkon)
Še nekaj varoval nam pomaga pri tem prečenju.Dom pod Okićem - Okić (Dragojlina plezalna pot)
Prispemo do doma Željezničar.Mali Lipovec (Šoićeva kuća) - Oštrc
Pogled na sever.Planina Donja - Rog (Medvednica)
Iz gozda pridemo do penziona Zlatni Medvjed. Gremo navzgor.Zagreb (Šestine) - Sljeme (mimo Kraljičina zdenca po Mrcini)
Žigartov vrh. Razgleda ni zaradi gozda.Ruše - Žigartov vrh
Nadaljujemo po stopnicah in potem naravnost (rahlo desno varianta skozi tunel).Zagreb (Gračani) - Sljeme (Leustekova steza)
Razgled z Malega Čeva. Varaždin, Dravsko jezero, Čakovec in v daljavi Madžarska.Podevčevo - Čevo (leva pot mimo Malega Čeva)